Czy monitory NEC... brzęczą? (CRT)

Autor: JarekJ (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 18:29:28 MET

Pytanie pojawiło się, bo zamierzam kupić niedługo NEC-a (FE 770), a ponieważ
mój już dość leciwy (z 7 lat) STRASZNIE BRZĘCZY (odchylanie pewnie - bo
różnie w zależności od odświeżania) - pomyślałem:
- a co jeśli wszystkie NECe brzęczą??? (oczywiście nie od razu, ale
powiedzmy po pół roku...)

Mam w pracy więcej starszych monitorów (np. Daytek) - i żaden wyraźnie nie
brzęczy, jak mój NEC. Monitor jest moim najgłośniejszym elementem zestawu
komputerowego (próby wyciszania spełzły na niczym).

Pytam więc grupowiczów, jak to jest z tym NEC-em?