Re: neostrada-porada

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 17:26:36 MET

Czesc,

Mimo Twojej niecheci do "spraw sieciowych" to lepiej jest kupic modem ADSL z
ethernetem niz na USB. Z doswiaczenia mojego i kolegow wynika ze mimo tego
ze instalacja modemu ADSL na Ethernet jest stosunkowo skomplikowana to jest
ona przynajmniej pewna tzn. nie dzieja sie zadne cuda. Natomiast w przypadku
modemow ADSL na USB dosc popularne sa tzw. cuda kiedy komputer nie chce za
zadne skarby zobaczyc modemu itp. itd. a sama instalacja tez nie jest wcale
prostsza.

Pozdrawiam,
Andrzej.