Re: Nagrywarki DVD LiteOn.

Autor: TiLt (tilt_at_aster.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 16:37:01 MET

Był 28 luty na zegarze jasnialy cyfry. 13:21 ,gdy artdzi wypocił:

> Witam wszystkich grupowiczow.
> W najblizszych dniach przymierzam sie do zakupu nagrywarki DVD i w zasadzie
> zdecydowalem sie juz na LiteOn LDW-811S, ale ostatnio pojawil sie rowniez
> LDW-851S. W zwiazku z tym mam pytanie czy ktos umialby mi w miare konkretnie
> odpowiedziec czym roznia sie te dwa urzadzenia bo na podstawie parametrow
> technicznych jakos nie moge zauwazyc zadnych roznic.
>
> Pozdrawiam
> Artdzi

Witam
odradzam zdecydowanie liteona.moze jest tani ale pozniej same problemy z
plytkami.na niektorych nie chce nagrywac, na czesci nagrywa max x2.4 mimo
ze plyty sa x4.lepiej troche doplacic i kupic cos lepszego.sam sie meczylem
z tym problemem przez tydzien i w koncu wymienilem na tdk i pale wszystko
bez problemow.

pozdrawiam

--
:::::::{TiLt}:::{tilt<at>aster.pl}:::{gg:3649370}::::::::
::{T.echnician I.ntended for L.ogical T.roubleshooting}::