Problem z instalka drukarki Lexmark Z11

Autor: axe (axe2_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 15:13:51 MET

Witam.

Czy mial ktos podobny problem z instalacja Lexmark Z11 pod win2k ? Niby ma
sie instalowac ale na samym koncu mowi ze nie moze byc instalacja zakonczona
poniewaz nie moze zapisac sterownikow czy cos takiego. W manadzeze nie
widnieje. Jest rowniez niewykrywana przez komputer podczas startu mimo ze
jest PlugAndPlay. Ale co dziwne wydaje mi sie ze kiedys pracowala na tym
samym kompie i win2k. Heh. Gdy skanuje port LPT niby ja wykrywa ale niechce
zakonczyc instalki itd. Moze ktos zna sposob na to ?

Pozdrawiam