Ram-overclocking

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 14:53:40 MET

wiem ze juz bylo maglowane wiele razy, ale pamieci niestety do tanich nie
naleza wiec prosze o pomoc w wyborze. Maja to byc pamieci dobre do krecenia
Duronak1,4 tak aby sie nie spalily. Nie chce kupic 'gowna' ale nie chce tez
kupic czegos co nie bedzie wykorzysztane do konca ?

Wiemy juz ze CL3 czy 2,5 czy 2 nie wiele zmienia w samej szybkosci dzialania
pamieci a jedynie pozwala samej pamieci wchodzic na co raz to wyzsze
czestotoliwosci kosztem wlasnie czasow dostepu (CL).
Prosze o wasze propozycje. (cena kreci sie w okolicy 300zl przy czym
najmniej pamieci jakie mnie interesuje to 256 a najwiecej to 512)

ps. jezeli ktos ma jakies propozycje wychodzace poza moje kryterium cenowe i
tak prosze o podanie.
ps.2 Czy (dual 2x256) rzeczywiscie daje duza roznice w porownaniu do
pojedynczej pamieci czy nieDuala ?