SPRZEDAM(OKAZJA) DWA MATROXY MILLENIUM

Autor: Cbr (jeton_at_tlen.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 14:24:17 MET

Witam.

Mam do sprzedania dwie karty graficzne MATROX MILENIUM:

1.Matrox Millenium G400 32MB DUAL HEAD G4+MDHA32G (czyli na dwa monitory).
Prawie nowa bo przelezala w szafce biurowej pare ladnych lat. Wersja
OEM(sama karta). Cena 300zł do negocjacji.

Wspaniałe funkcje i szerokie zastosowanie napewno znacie.

Tu jest opis tej karty:

http://www.cdland.pl/sprzet/kgraf/matrox_millG400mdh.htm

2.Matrox Millenium G450 32MB DUAL HEAD G4+MDH4A32G (czyli na dwa monitory).
Tak samo przelezala w szafce pare ladnych lat. Wersja OEM(sama karta). Cena
350zł do negocjacji.

Opis:

http://www.gogocity.com/product_details.asp?dept_id=331&pf_id=CO02VDO0112

Dostawa pocztą, pokryje polowe kosztu przesyłki lub odbior osobiscie w
Warszawie.

JESLI JESTES ZAINTERESOWANY KUPNEM OBU KART JESTEM SKLONNY ODDAC JE ZA 600

Prosze o kontakt na priva jeton_at_tlen.pl

Pozdrawiam