Re: Windows 95 OSR 2.1 na dysku SATA?

Autor: Bartek Gliniecki (email_at_nieistotny.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 14:09:20 MET

Mariusz [mr.] wyskrobał(a):
> Jak sądzicie: czy należy oczekiwać jakichś problemów z instalacją
> Win'95 na dysku SATA jako jedyny system? (chipset KT600, HDD native SATA).
> Tak? Nie?

Myślę, że należy się spodziwać problemów. Instalacja prawdopodobnie w ogóle
nie ruszy, bo instalator nie zobaczy dysku. Nawet jak np. postawisz Windowsa
sklonowanego, to nie będzie on miał sterowników do SATA i też nie ruszy. Do
tego Windows 95 nie obsłuży karty graficznej na AGP. Po co pakować tak stary
(choć poczciwy) system na tak nowy sprzęt?

--
Bartek Gliniecki
[ email: jak potrzebujesz, to spytaj  .:::::::::::::.  GG: tak samo ]