Re: Pentium 4

Autor: _Wojtek_ (w.zuchowski_at_wytnij.to.z.adresu.aster.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 11:18:20 MET

> To Tejas i Prescott będą 64 bit ?
> Jakaś linka ???

tejas na 100%, a prescott ma te instrukcje w jadrze tylko sa nieaktywne.
najprawdopodobniej juz northwood tez je mial. przeciez oni juz musieli to
opracowac ladnych pare lat temu i dawno miec gotowe. i w dodatku
opracowywali to wspolnie z amd bo przeciez ich rozwiazania sa identyczne.
takich rozszerzen nie robi sie w pol roku. a o 'hipotetycznym' projekcie
yamhill pierwszy raz przeczytalem juz jakies 2 lata temu... zreszta przeciez
nocona, czyli to do czego intel oficjalnie sie przyznal ze jest 64 bitowe to
jest xeon na jadrze pescotta. linki? kazdy szanujacy sie serwis, zajmujący
sie ta tematyka.

> O Tejas czytałem w styczniu, ma to być nieco przeprojektowane P4 z
> docelową technologią 45 nm, ale nic o 64 bitach nie wyczytałem....

to poczytaj jeszcze raz... :)

mozesz zaczac od www.theinquirer.net