Re: Komputery PC jednop³ytowe

Autor: Komuch (komuch_at_ust.tke.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 10:38:29 MET

In news:c1pdmg$45$1_at_inews.gazeta.pl,
wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl> typed:

> jesli przez 'jednoplytowe' rozumiesz takie male cudenka skladajace
> sie z samej plyty glownej to widzialem cos takiego kiedys na allegro.

Tak, dok³adnie. Standard 5.25" lub 3.5"... W³a¶nie patrzy³em na allegro i
niestety nie mog³em znale¶æ.
Przyznam, ¿e ciekawi mnie ten temat, chcia³em co¶ zbudowaæ na bazie tego
sprzêtu i linux'a lub QNX'a...
Najlepiej by³oby kupiæ u¿ywkê, bo tak ok. 1500z³ trzeba daæ za PII z
wyposarzeniem ...
Niestety p³aci siê za miniaturyzacjê :(

Pozdrawiam