Re: Windows XP

Autor: DJ Altus (djaltus_at_mindspring.com)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 02:09:22 MET

"Piotrek" <piotrek2x_at_tlen.pl> wrote in message
> Czemu pytam?
> A temu, gdyz stworzylem serwer, ktory slozy tylko
> do rozdzielania sygnalu SDI na siec oraz ma zainstalowanego
> NAT'a, Firewalla i Antywira. Do niczego innego jest
> nie potrzebny a ja chce zminimalizowac miejsce
> zajmowane na dysku przez Windows XP :)

Skoro komp jest przeznaczony tylko do tych celow i zadnych innych to zostaw
go w spokoju. Miejsca na dysku nie potrzebujesz bo nic na nim nie robisz -
komp stoi i sam robi swoje. Po co wywazac otwarte drzwi? Nawet jesli uda ci
sie odzyskac te pare megabajtow, to i na co to? Dla satysfakcji? Jak sie
uprzesz i bedziesz kombinowac mimo wszystko, to w koncu rozwalisz Winde i
bedziesz musial ja reinstalowac. Pomysl bez sensu, moim zdaniem, szkoda
zdrowia. ;))