Re: Jesli komus dziala USB2 na NForce2 w WinXP SP1! ?

Autor: wredniak (eidar_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 01:38:51 MET

> Bede wdzieczny za txt "U mnie dziala"
> "Mam 3..?MB/s poprzez USB w WinXP"
> Zmienilem plyte z ASUS KT600 na ASUS NForce2
> 250 M z aparatu Olympus 740 przegrywa mi sie 8 min :-(( poprzednio << 1min.
> Wywalam urzdzenia USB i recznie instaluje te z plyty ASUSA.
> Niby instaluje sie Hub HUB 2.0 a dalej idzie to 8..9min

mam asus a7n8x-del rev 2 (uber 1007) + barton 2500+@2700+

w biosie ubs2 wlaczone (usb legacy 1.1 tez)
przed serwice packiem windows xp nie rozpoznawal jednego urzadzenia
mialem problemy z klawiatura logitecha (bezprzewodowa, podlaczana do usb i
portu myszy) po twardym resecie nie widzial komputer ani myszy ani
klawaitury, po miekkim resecie dzialalo

po sp1 wszystko zaczelo dzialac. niestety trudno stwierdzic mi czy moje
usb2 chodzi z predkoscia jaka powinno bo nie mam urzadzenia na 2.
ale aparat i iriver dzialaja

--
wredniak