Re: Plyta Asus MEW - problem

Autor: Ansi (ansi_at_interia.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 00:00:18 MET

CMOSU niestety nie da sie zresertowac za pomoca zworek (wyciagnalem
bateria, ale nie wiem czy to pomoze.)
Dioda na plycie nie swiecisie mimo podlaczenia zasilania.
Po nacisniecie "power" (jesli sie juz uda) dioda swieci, zaczynaja
wiatraczki dzialac ale dalej nie ma pipniecia i ekran czarny, zaden sygnal
nie jest wysylany z karty graficznej. Klawiatura w momencie wlaczenia
miga, ale potem tez jest martwa.