[OT]Przepraszam ale nie moglem... :-)

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.wywalto.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 23:11:05 MET

Siedze sobie jak co dzien przed kompem, czytam newsy, GG jak zwykle <zaraz wracam>
a tu cos takiego :) co mi po prostu zbiera wiare w ludzi ;)))

7267228 (22:43)
czsc rafal czemu dzis nie byles na seminarium hm masz przyjsc do colegium novum w
poniedzialek odpisz jesli chcesz z nami jechac na narty jutro magda

_ (22:52)
Magdziu chyba mnie z kims pomyli?as

7267228 (22:53)
rafal nie zgrywaj sie

_ (22:53)
bueheheheh

7267228 (22:53)
mam tylko jednego rafala zapisanego

_ (22:54)
widocznie nie tego

7267228 (22:54)
to niemozliwe mieszka w krakowie tak jak ja

_ (22:55)
a ja nie mieszkam w Krakowie

_ (22:55)
spojrz na OPIS

_ (22:55)
wiem ze GG to powazna i trudna do opanowania "aplikacja"
_ (22:55)
ale ktos sie b?azni

7267228 (22:56)
sluchaj u mnie pojawiasz sie pod ikonka rafala wiec obrazaj mnie

_ (22:57)
czy twoj intelekt jest na tyle ma?y zeby poj?c to iz pod Twoja ikona to ty mozesz
miec napisane nawet Lucyfer i to nie oznacza ze bedziesz z diab?em gadac....

_ (22:57)
qrwa ... coraz wieksi idioci korzystaja z tego internetu...

7267228 (22:59)
szczyt chamstwa z ciebie emanuje co sie tak zloscisz? ty sie nie mylisz co/?

_ (22:59)
myle

_ (23:00)
ale jeszcze mi sie zdarzylo wmawiac komus

_ (23:00)
ze jest kims innym niz jest

7267228 (23:00)
no wiec jestes warszawiakiem tak

_ (23:00)
z ciebie za to emanuje analfabetyzm funkcjonalny

_ (23:00)
masz cos do Warszawiakow? :->

_ (23:02)
Pozwolisz madziu ze ta rozmowa trafi na grupe dyskusyjna pl.humor.najlepsze bo
jestes po prostu WIELKA !

Pozdrawiam i przepraszam ze OT

Rafal