Radeon 9000

Autor: Marek (kuken_at_nospam.org)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 22:31:07 MET

Kupiłem sobie Radeona 9000. I po pół godziny pracy, zwykłej, w jakimś tam na
przykład Corelu ekran się robi zamazany dziwnymi znaczkami. Nie wiem, jak
to określić, ale zamiast czystego ekranu widać takie mrówki kolorowe. Da
się rozpoznawać pulpit itp. ale jest to nie do przyjęcia. Po restarcie
kompa dzieje się tak już nawet na testach biosowych. Czy to oznacza
uszkodzenie karty, czy może jakieś błędy w ustawieniach w Biosie?
Wentylatorek chodzi na karcie, po wyjęciu karty wcale nie jest gorąca. Co
może być?

--
pozdrawiam,
Marek