Re: Opinia nt płyt głównych MSI

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 22:26:58 MET

Halo, in news:c1o17r$e3m$1_at_atlantis.news.tpi.pl, ApoloniuszKaczmarek
hat geschrieben:

> Możecie podzielić się wrażeniami i uwagami na ich temat/
> Warty uwagi sprzęt czy chłam zapakowany w kolorowe pudełko?

To i ja się wypowiem... używam płyty MSI na dosyć starym już chipsecie
KT266A i sprawuje się rewelacyjnie. Stabilna niczym skała i nie miałem
z nią żadnych problemów. Na dodatek ma taki ładny, czerwony kolor;-)
Ładnie sie komponuje z moją kartą graficzną - czerwonym Gigabytem ;-)

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,