Re: wentylator - w którš stronę ?

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 21:28:42 MET

Niejaki Grzegorz twierdzi jakoby:

> Mam głupie pytanie :)
>
> W którą stronę powinien dmuchać wentylator chłodzący procesor:
> -- na radiator,
> -- od radiatora

Na radiator.

Są coprawda tacy odszczepieńcy, co konstruują rożne sprytne systemy
chłodzenia, i ich projekty mają poumieszczane wiatraki w różnych,
najdziwniejszych miejscach, ale nie słuchaj ich.
Jeden prawdziwy i poprawny dmuchacz powinien dmuchać na radiator :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//