szukam obudowy

Autor: Roman Rogóż (r_kropka_rogoz_at_szpitaljp2_kropka_krakow_kropka.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 15:30:21 MET

Witam
Wiem że w dzisiejszych czasach zalewu sprzętem komputerowym z każdej
strony, taki problem może się wydawać śmieszny.
Jednak przybliżę o co chodzi.
Potrzebuję (na rachunek) kupić cztery obudowy topu desktop dla płyt ATX
Obudowy desktopowe są raczej mało popularne (górują wieże) a te z
dostępnych są po prostu paskudne.
Komputery będą wykorzystywane do zastosowań medycznych w połączeniu z
specjalistyczną aparaturą rentgenowską dlatego m. in. nie chcę kupować
mocno stylizowanych obudów z esami-floresami i cudacznymi przyciskami
jak ze Startreka.
Najlepsza była by jakaś schludna paczka jak do komputerów przemysłowych
bez udziwnień, najlepiej w ciemnych kolorach bo będzie stał na niej
czarny monitor LCD 18"

Może ktoś spotkał się z ofertą na jakiejś stronie i może podać URLa
bo to co jak na razie znalazłem to nie bardzo się nadaje.
Z góry dziękuję za pomoc
Romek