jaka karta graficzna - odpowiednik GF4Ti4200

Autor: Jacek (ja_at_hotmail.com)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 20:07:46 MET

witam

mam kupic dla chlopaka (10 lat) grafike,
jako ze GF2MX200 zostala zajechana
(tak mi powiedziano; ps. czy grafe naprawde mozna 'zarznac' ?)

szukam dla niego odpowiednika karty:
MSI GF4Ti4200 64MB DDR DVI-I
nastawiam sie raczej na kupno karty nowej, stad
ten odpowiednik, bo takowej w sklepach chyba juz nie znajde.
karta tylko do gier - w cenie do ok 400 zl.
jaki odpowiednik polecacie?

szczerze mowiac w cennikach widze tylko rozne modele
R9200 oraz GF FX5200, czy przeoczylem cos ciekawego?
jesli nie, ktore konkretne modele zaproponowalibyscie?

PS. w cenniku widze m.in. nastepujace modele ponizej 400zl:
1) GeForceFX 5200 ASUS V9520 Magic/T
   128MB DDR, TV-out, DVI, AGP8x
2) GeForceFX 5200 Gainward FX PP! Pro/660 TV LowProfile
   128MB DDR, TV-out
moze ktorys z tych dwoch? dlaczego?

serdecznie pozdrawiam

jaco