Re: K3opot z nagrywark? Liteon Lite-On LTR-52327S BOX (x52/x32/x52)

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 17:58:01 MET

On Fri, 27 Feb 2004 08:29:48 +0100, Tomek wrote:

[...]

> A mozesz powiedziec mi od kiedy znajduja sie w tym ukladzie jednostek bajty
> i bity?

A możesz mi powiedzieć, gdzie ja napisałem, że bit i bajt to jednostki
SI ? Chodziło mi o "Mega"...

> Chyba chodzilo Ci o przedrostki a nie o jednostki?

Owszem, przedrostki... Zadowolony ?
Mega jest przedrostkiem SI, co wyraźnie zaznaczyłem w poscie.
Przedrostki binarne są zatwierdzone przez IEC, a nie komitet SI, i
nigdzie nie twierdziłem, że jest inaczej. (chociaż dość dawno temu
spotkałem się z taką opinią...)

> Jak to sie ludzie musza wymadrzyc za kazda cene, chociaz nie maja nic do
> powiedzenia...

Prawda ?
Lepiej Ci ?

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!