Re: Abit czy Asus?

Autor: deto (detoWYTNIJ_at_TOop.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 17:24:34 MET

Hey,

Alti wrote:
> [...]

Ostatnio stanalem przed podobnym problemem i zdecydowalem sie na Abita
wersje NF7-S. Chyba przez przejsciowke sata-pata :) (tylko w wersji S). W
Abicie jest ten duzo wiecej miejsca miedzy AGP na pierwszym PCI. Slyszalem
tez opinie ze te Asusy nie lubia Twinmosow. A tak poza tym to podobne plyty
wiec trudne pytanie :)

> Tyle ze asus ma wiekszy radiator a w abicie musialbym po zdjeciu
> wiatraka wstawiac dodatkowy radiator. Po co kombinowac jak ma sie to
> od razu... Pozdrawiam

W Abicie i tak polecam zdjecie coolera z NB, bo niestety bywa ze jest on zle
przesmarowany pasta termoprzewodzaca (u mnie bylo tylko 50 % powierzchni).
Wiec profilaktycznie i tak osobiscie bym go zdjal i obejrzal. Ale duzo
lepszym pomyslem jest kupienie od razu zoltego zalmanka za 25 pln i
zamocowanie zamiast oryginalnego. U mnie po pokreceniu na fsb 200 MHz chodzi
stabilnie.

--
Pozdrawiam, Paweł
B2500+@3200+ 1.65V FalconRockII, FIC R9500Pro_at_350/310 ZM80C-HP