Re: Szukam serwisu płyt głównych

Autor: Artur (kmicio_at_poczta.fm.usunto)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 16:54:21 MET

Marcin spoościł(a)...
> Jak w temacie - chodzi o płyty ABITA (kondensatory).

Witam.
Kiedys kupiłem płyte na giełdzie samochodowej bodajże abit 133bx z raid
za 25zł. Koleś który stał obok tego który mi sprzedawał te płyte mówił
że nieda sie jej naprawić i to jest śmieć i sie śmiał że dałem sie
nabić. Faktycznie płyta była padaka, ale... kondziołki na niej były
strasznie wybulone - te wokół gniazda procka. Wziąłem płytę pod pache i
poszłem do sklepu Unitry żeby nabyć kondziołki. razem 4 sztuki po
1.3zł(własciciel sklepu - doradził kondziołki o takich samych
parametrach ale większej obciązalności napieciowej!!). Sam nie mam
takich zdolności manualnych więc dałem płyte z kondziołkami bratu
kumpla. Na drugi dzien za jedno piwko miałem wlutowane pięknie 4
kondziołki. Polecam kogoś kto ma jakiekolwiek doświadczenie w
precyzyjnym (wmiare) lutowaniu - byle serwis krzyknie Ci ze 30zł za
usługę plus koszty kondensatorów. Sprzęt działa już rok (sprzedałem za
150zł) i spisuje się fantastycznie Cel 400 chodzi bodajże na 566 bez
żadnych problemów...:-)

--
Pozdrawia
Artur