Re: karta TV+problem z driverami+win2003

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 14:44:57 MET

> Własnie, smiac mi sie chce jak widze na czacie w DC++ jak ludzie sie
> rzucaja na "nowego windowsa 2003" i instaluja go w miejsce XP nie
> wiedzac ze to system dla serwerow:)

no tak prawde mowiac to mozna przy odrobinie wysilku zrobic z niego
workstation (trzeba powlaczac odpowiednie uslugi a niektore chyba wylaczyc)
ale to nie zapewnia jeszcze wsparcia dla gadzetow..... ja sam mialem juz
dawno temu (w tydz po wypuszczeniu) w2k3 i wiem jak dziala a dziala bardzo
ladnie. no ale coz...... server to server.......

pozdrawiam
Andre