Re: ekonomiczne zestawy komputerowa z dnia 2004-02-03

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 14:28:33 MET

> a gdzie jest napisane, ze nie wolno tego robic?

Eeee... W specyfikacji programu ? Ni ma wersji pod Linuxa, a nawet pod
windowsem dziala tak, ze balbym sie go instalowac na emulatorze (zwlaszcza,
ze do dzialania najnowsza wersja doinstalowuje sobie np MSSQLServ2000 i cos
tam jeszcze)...

> zreszta nigdzie autor nie wspomnial ze to ma byc jedyny komputer w
> firmie :D moze do platnika jest zupelnie inny ;)

Tia... I rewelacyjnie sprawne przesylanie dokumentow miedzy nimi... No
dobra... Istnieje cos takiego jak OpenOffice :)

--
pzdr.
MiW