Re: NIS 2004 pl + brak uprawnien

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 10:44:51 MET

"Net Sec" <netsec.WYTNIJ_at_gazeta.pl> wrote in message

> Dokładnie myślałem właśnie o NIS a nie wiem czemu napisałem NAV może
za późno
> było :). Sprawdź w MSCONFIG czy po odinstalowaniu nie pozostały jakieś
wpisy z
> NIS i Symantec'a

;) Spoko, sprawdzalem wszystko. I tak jak pisalem w domu dziala
bezproblemowo. Nie wiem co sie dzieje, w sumie to bardziej to
instalowalem w celach testowych (w pracy mam NAT), a w domu nie chcialem
zasmiecac sobie systemu. Jakby mi sie nie spodobalo to po usunieciu, by
sie balagan zrobil. Ale jednal zainstalowalem w domu - dziala i jestem
zadowolony, nawet bardzo. Mysle, ze ten produkt zasluguje na miano
profesjonalnego programu. Ma naprawde cala mase ustawien i jest w pelni
kofigurowalny, a do tego mozna zrobic tak, by byl prosty w obsludze i
wiele rzeczy robil sam. Ale okej koncze bo to nie grupa o sofcie, tylko
o sprzecie, wiec zeby nie byc OT, napisze, ze po zmianie zasilacza
niestety dalej musze rozgrzewac kompa. Kiedys pisalem pare watkow na ten
temat, pozniej nawet kilka osob sie tym zainteresowalo, ale poza
"konstruktywnymi" uwagami typu "w piecu go grzejesz, czy mikrofali",
dalem sobie spokoj. Fakt zasilacz zmienil duzo. Spadlo napiecie 12V,
zmniejszyla sie temperatura procka i krocej musze go rozgrzewac, ale
kurde wciaz musze. Aha rozgrzewanie polega na przytrzymaniu go (albo na
pauzie, albo haslem na BIOS) tuz po zliczeniu pamieci (najwygodniej),
czyli w tak zwanym POST'cie.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski