Re: Duron Applebred i odblokowanie cache'u

Autor: EM (edim123_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 08:37:40 MET

> I niestety, nic z tego nie wyszlo. Probowalem kilka razy zamalowywac
> olowkiem i efekty byly rozne - albo zaczynal sie identyfikowac jako duron
> 1,4 (a byl podkrecony na 2,1), albo jak zwykle jako 2,1ghz, albo wogole
sie
> nie uruchamial (czarny ekran0. Po wytarciu gumka ciesze sie ze od razu nie
> pomalowalem tym lakierem przewodzxacym, bo mialbym 200zl w plecy. A tak
> przynajmniej procek dziala (co prawda nadal ma 64kb cache, ale mialem juz
> dusze na ramieniu, gdy sie odpalic nie chcial, wiec sie ciesze ze jest
taki
> [...]
A mnie się ostatnio udało. Najpierw próbowałem grafitowym lakierem, ale ten
za słabo przewodzi i nie było zmian. Potem próbowałem ołówkiem i zaczęły się
dziać dziwne rzeczy. Dla mnie to był pretekst, do tego by zrobić pewne
połączenie (a nie rezygnować). Następnego dnia zlutowałem i ogólnie śmiga
ładnie Athlonik1900+ z Durona1600. Podkręcać w zasadzie nie zamierzam...
Co do lutowania wydaje mi się to dosyć ryzykowne, jeżeli nie posiadamy
dobrej uziemionej lutownicy oraz stanowiska antystatycznego.
Pozdrawiam
EM