Re: S3 765 VGA

Autor: Ania Rzemińska (aniegoni_at_op.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 03:12:09 MET

> chyba 765 ;)

Fakt, przepraszam... - literufka :-)

> To S3 Trio 64V+
> Na pewno będą pasować sterowniki od Trio 32 i Trio 64.

Niestety nie pasowały :(
Ale został na tych z 95 i rzeczywiście to nie one okazały się problemem...

> Ja bym raczej stawiał na kości pamięci. Objawy są
> typowe dla padnietych pamieci. Ewentualnie jesli to jest
> procek bez wiatraka sprawdź czy sie przypadkiem nie
> przegrzewa.

Zrobiłam rotację po kolei wyjmując jedną kość RAM i rzeczywiście - jedna z
nich zdaje się zasili kosz :)
Komp działa teraz bardzo stabilnie (póki co) :)

> To byłby rekord świata: Trio miały 1-2 MB RAM

Oczywiście nie chodziło mi o pamięć karty, tylko o RAM :)

Dziękuję! - Ania.