Re: kupuje kompa i sprawa zasilacza - czy to bedzie dzialac?

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 02:05:12 MET

*Luka!* wrote:
> w zasadzie maja same 'noname'y i 300w pytalem sie o moc zasilacza bo
> czytalem troche na w archiwach ale on ze ok ze bedzie dzialac(jemu
> dziala ten procek i ta plyta). mam pytanie czy to wszystko bedzie
> dzialac ?:

Mi w firmie, w której kupuję od lat nigdy czegoś takiego nie powiedziano.
Od razu mówili, co jest shitem, a co warto brać.

Ja bym na Twoim miejscu nie ryzykował. W razie czego szkoda sprzętu,
czasu, nerwów, możliwe też, że danych. Ja bym na Twoim miejscu kupił
jakiś porządny zasilacz w innym sklepie (może być internetowy).

--
Pozdrawiam
Peeter