Re: JAK POŁĄCZYĆ TV Z KOMPUTEREM ???

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 00:48:50 MET

Użytkownik "Bas" <bascrosoft_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Kupiłem kartę graficzną z TV-out i chciałem podłączyć to do TV ale ilekroć
> podłaczam to nigdy się nie udaje. TV ma wej. eurozłącze a karta sVideo czy
> to może zależeć od tego? Jak skonfigurować takie połączenie? Proszę o
pomoc

To jeszcze napisz ile razy i na jakie sposoby próbowałeś wcisnąć wtyk SVideo
w gniazdo Euro :-)

To tak jakby próbować podłączyć drukarkę USB pod port LPT :)
Teoretycznie możne, ale....
i to "ale" na pewno znajdziesz w archiwum...
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=ISO-8859-2&q=Jak+pod%B3%B1czy%E6+TV&btnG=Szukaj+z+Google&meta=group%3Dpl.comp.pecet

ax