Re: philips 107p40 czy samsung 765MB

Autor: ArD (ard_nospam__at_piwko.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 23:49:19 MET

Użytkownik Luka! napisał:

> czytalem o philipsach ze badziewie ale w sklepie powiedzieli iz ten model
> jest najakims wypasionym kineskopie i jest dobry.

        Ja mam tego philipsa, ten co mówił, że badziew to jakiś fajny koleś.
Porównywałem go z kilkoma innymi i tamte blado wypadły. Jestem bardzo
zadowolony. Szczególnie, że przesiadłem się z 15 noname, to był szok:)

> a co do samsungow to w innym powiedzieli ze sa mega dobre(765) bo te np 763
> sa jakies takie na moje oko wyblakłe.
> prosze o opinie!

Czy casem ci goście nie mają tych monitorów? Pogadaj z kimś obiektywnym,
ja jestem subiektywny.

Kilka rzeczy.
Philips

szerokość pasma: 234 MHz
rozdzielczość dla 85 Hz: 1600 x 900 (w 1024x768 115 Hz)
rozdzielczość maksymalna: 1920 x 1440 - 60 Hz

765

szerokość pasma: 185 MHz
rozdzielczość dla 85 Hz: 1152 x 864
rozdzielczość maksymalna:1600 x 1200 (nie znam odsieżania)

Hmm. do pracy 1-7p40 jest bardzo dobry. zajmowałem się obróbka obrazu,
duża rozdzielczość pomaga. A literka p znaczy profesional, inne są
raczej niewarte brania pod uwagę. A za tą cene
http://gen.pl/asp/towary.asp?kod_towaru=MONPH37 to warto (ja go brałem
za ponad tysiąc rok temu).

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!