Re: Jakie sluchawki?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 23:31:13 MET

Użytkownik "Qn`ik" <spam_at_cdaction.com.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>
> chcialbym kupic sobie jakies w miare porzadne sluchawki do PC-ta. "W
miare"
> oznacza tu "do 100 zlotych". Co polecacie? Chodzi mi przede wszystkim
(poza
> jakoscia dzwieku) o wygode - zeby glowa nie bolala od ucisku po kilku
> godzinach uzywania.
>
> A jak by ktos jeszcze byl z Wroclawia, to moglby mi napisac, gdzie cos
> takiego moge kupic. :)

Ja mam właśnie za 100 zł słuchawki Sennheiser HD 202. Dźwięk wporzo, głowa
na pewno nie będzie Cię boleć od ucisku, może jedynie małżowinka (na moje
uszy są troszeczke za małe, a nie mam ich jak Urban, hehe). Kupiłem je w MM.
Generalnie kup jakieś, które zakrywają całe ucho i jakiejś fajnej firmy
Philips, Sennheiser itp. Zwróć uwagę na jak najszersze pasmo przenoszenia.
BTW - myślę, że lepszą grupą byłaby jakaś o sprzęcie audio.
Pozdrowienia