Re: Spali się bez wiatraka?

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 23:11:41 MET

Marcin Szumilas wrote:
> Witam!
>
> Mam zamiar zamontować mój PIII 450 (Slot 1) bez wentylatora, tylko z
> większym radiatorem. Myślicie że ryzyko jest duże?
>
> Radiator jest aluminiowy, płytka mniej więcej wielkości płytki
> procesora: płyta 13x5 cm z 15 żeberkami wys. 2cm, szer 5cm. czy to
> wystarczy?
> Płyta Asus P2B-F.
>
> Pozdrawiam,
> MSz
>
> P.S. Na wszelki wypadek już zakupiłem na Allegro najtańszy procesor na
> Slot 1... :)

Widziałem kompy które tak mają wiec da sie. ale jak to DOBRZE zrobić -
niewiem Twój radiator jest raczej zamały, a pozatym radiator bez wentylatora
musi miec jakiś przepływ powietrza, moze wentylator z zasilacza wytworzy
wystarczający przedmuch, ale radiator powieksz. Może poprostu kup duży kawał
blachy miedzianej i tak pozawijaj zeby ciepło przekazywał na blachy obudowy.