Re: IBM Thinkpad T22 - wytrzymalosc...

Autor: Marcin Dąbrowski - Jacklon (jacklon_at_N.O.S.P.A.M.jacklon.net)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 23:01:56 MET

Niestety jesli jest ciagle podlaczony to wlasnie wtedy sie szybciej zuzywa.
Znajomy tak wymeczyl Dell'a CPx, Toshiba Satellite, a ja nie mam zamiaru
placic wiecej za akku. Zreszta jesli go odepne na chwile, przeniose w trybie
stand-by to i ew chwilke pochodzi na akku to bedzie po podpieciu sie ladowac
(kilka koncowych %), a to oznacza niepotrzebne zuzywanie sie akku. Tak
wynika z moich przemyslen. Jesli sie myle to prosze o korekte.

Pozdrawiam
M Dąbrowski