Re: WD, Maxtor, Segate rozne opinie...

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 22:19:53 MET

w wiadomosci: bvc8hq$c4b$1_at_inews.gazeta.pl , uzyszkodnik " garibaldi "
 podajac adres garibaldijk_at_tlen.pl splodzil(a) co nastepuje:

> Reszta jest mniej wiecej podobna +/- 5 MB/s. Jednak HDtach od wersji
> 2.54 obsluguje duze dyski i raid 0. Takie same wyniki uzyskalem na
> asusie deluxie, gigabicie i na abicie (rozne uklady sterujace
> raidem). Wiec o pomylce nie ma mowy... cos z HDtech jest nie tak do
> konca... A jezeli raz sie myli to kto wie w czym sie jeszcze moze
> walnac...

Hehe a ja nim potraktowalem RAID 0 z trzech maxtorów i mialem okolo 20MB/s
czym predzej go odinstalowalem

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/