Re: Zasilacz...solo lub obudowa

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 20:20:56 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak ..:::Plombos:::.. napisał:

> moze dla ciebie to low-end.
> Kategorie weryfikuje rynek a nie twoje prywatne zdanie.

Zgadza sie:) W tej chwili masa ludzi kupuje wynmienione przeze mnie
zasilacze... Jeżeli sprzet jest kupowany przez multum ludu to jest to
high-end?

> Dla mnie low-end to Ford Mondeo bo osobiscie bym do gorszego nie
> wsiadl z tego samego powodu z którego nie lubie wkładać ręki do
> krajalnicy. :-P
>
> Czujesz bluesa?

Czuje bluesa cały czas

> wysoki->wyzszy->najwyzszy

low-end -> mid-end -> high-end

W przypadku zasilaczy dodaje nową kategorie dead-end i zaliczam do nich
wszelkie codegenopodobne zasilacze. Dlatego te, które wymieniłem
zaliczają sie do low-endu

> tak uwazam ze sa wyskoiej klasy, a nie najwyzszej

mylisz pojęcia. Low-end to jest sprzet dla ludzi, którzy nie mają za
dużo kasy. Ja nie powiedziałem, że zasilacze, które wymieniłem sa
słabe. Powiedziałem, że należą do segmentu tańszego sprzetu. Trzeba sie
przyzwyczaić, że nawet kupując tani komputer trzeba wydać te 100-200 na
zasilacz żeby mieć potem pewność, że nie bedzie problemów...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)