Re: Jak sprawdzic napiecia w chwili zwisu?

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 18:54:07 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> Jest ich więcej, m.in. np. 'Hardware Sensors Monitor'.

Jeśli w ten sposób chcesz sprawdzić czy za zwisy jest odpowiedzialny twój
zasilacz to możesz się pomylić.
Miałem taki zasilacz, który miał idealne napięcia, pod obciążeniem nawet nie
drgnęły i też go monitorowałem i nic. Zwisy i restarty były nadal a napięcia
wzorcowe. Niestety metodą podmieniania elementów komputera znalazłem
przyczynę kłopotów - i był to zasilacz. Napięcia to nie wszystko, dochodzą
zakłócenia (jest to zasilacz impulsowy), szpilki itp. Bez oscyloskopu
niewiele się dowiesz więc domowymi metodami pozostaje podmianka.

Pozdrawiam
deep