Re: kieszen na HDD - pytanie

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 18:35:51 MET

> co sadzicie o kieszeniach wykonanych z tworzywa? wlasnie chcialem
kupic dwie
> takie ale ostatnio spotkalem sie z opinia ze plastikowe kieszenie
topia sie
> pod wplywem temperatury dyskow. czy to jest mozliwe?
> czy 1 albo 2 wiatraczki wyelimunuja ryzyko ewentualnego topienia sie
> kieszeni?

Ciekawe.
Maksymalna temperatura dysków raczej nie może przekraczać 60 st. C.
Nie znam tworzyw sztucznych topiących się w tej temperaturze.
Wiatrak jest niezbędny, aby zapewnić odpowiednią temperaturę dla
dysku. Jeżeli przy działającym wiatraku nie czuć ręką wciągania
powietrza przez kratkę do kieszeni to wg, mnie kieszeń jest do bani.
Metalowa dodatkowo promieniuje ciepło przez obudowę.
Przegrzanego dysku mogą nie przyjąć na gwarancji (zapisane w SMART).

--
Józef