Re: Radeon 9200..producent??

Autor: Alti (tuniema_at_adresu.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 17:43:32 MET

Użytkownik "Ss" <sebo01_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> niestety kupuje tylko 9200 oczywiscie 128 bitowa szyna...tylko mam jeden
> klopot:
> ktorego producenta wybrac??

Na pewno nie HIS. Mam to badziewie i przez dvi robi jaja tzn:
odpalam kompa z wlaczonym LCD (zapalona diodka na panelu-standby)
i bios wyrzuca mi piiiiii, pi, pi czyli ze grafika padnieta. Jak wylacze
guzikiem LCD to kompa da sie odpalic bezproblemowo. Wczesniej ta karta
pracowala na CRT i tez czasami nie wstawal z kolei monitor.
Pozdrawiam
Wojtek