Re: Zasilacz...solo lub obudowa

Autor: Ss (sebo01_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 17:15:50 MET

> musze zmienic zasilacz, gdyz moj 235W juz chyba dlugo nie da rady...
> podrzuccie mi jakies godne uwagi typy, najlepiej jakies low-end...
> ewentualnie jakies obudowy z ze znosnymi zasilkami...

nie znalazlem na tym zasilaczu nic wiecej...
jak dla mnie to Channel Well Technology..obecnie produkuja dla ModeCom
ten zasilacz ma juz z 5 lat..wie ktos moze cos wiecej na ten temat...????

jak dla mnie to jest rekordzista swiata...obsluguje 2xHDD, 2xoptyka a przede
wszystkim płyta epoxa, ktora ma min. 250W...tylko pytanie jak dlugo jeszcze
tak pociagnie..:D

czekam na wskazowki....Ss