Re: Dyski twarde 160GB SATA

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 17:05:36 MET

Użytkownik "Wojciech K ( no spam )" <cgi_at_no_spam.interia.pl> napisał w
wiadomości news:bvk9hv$4kh$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Przed chwila wsadzilem 4 sztuki Maxtora w RAID tyle ze po 200GB i musze
> powiedziec ze jestemi bardzo mile zaskoczony niskim poziomem halasu ;)))

Sam właśnie jestem nieszczęśliwym posiadaczem Barracudy 120GB SATA (skusiła
mnie rzekoma cichość tego syfu). Nie dość, że to traktor to jeszcze do tego
Ursus ;)) Głośny, wolny - lipa. Podobno są różne serie, które się do siebie
nie równają, ale po co ryzykować. Ja zamieniam w sklepie na Maxtora. Z
dysków SATA jest najszybszy no i podobno nawet cichy ;))

--
pozdrawiam
Marcin