Re: Roznice w Radeonach 9200 i wydajnosc

Autor: MNorbert (amrk_at_op.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 16:36:05 MET

Użytkownik "Daniel" <d2w_at_n0-SpaMM!!!.!!!.000.Nospam.wp.pl> napisał w
wiadomości news:bvleub$uj$1_at_inews.gazeta.pl...
> Jak bardzo roznia sie pod wzgledem wydajnosci? (chodzi mi o przyblizone
> wartosci)
>
> Radeon 9200 64MB 128bit
> Radeon 9200 64MB 64bit
> Radeon 9200SE 64MB 64bit

Możę nie na temat, ale jak jest w tych kartach z trybem dual head?
(wyswietlanie dwymonitorowe). Chodzi mi czy da sięustawić na dwuch
monitorach różne rozdzielczości i częstotliwości odświerzania?

zastanawiam czy zamiast matroxa nie brać właśnie jednej z kart 9200 ...

może ktoś próbował konfiguracje dwumonitorową ?