Odblokowanie ilości tuszu (HP 5150)

Autor: kpawel (USUN.kpawel_at_kr.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 16:08:36 MET

Witam,
Mam drukarkę HP DeskJet 5150. Są w niej tusze, które "pamietają" ile z
danego pojemnika wyszło tuszu. Oprogramowanie pokazuje, że tuszu jest za
mało i może nie wystarczyć na wydrukowanie strony. Napełniłem sobie
takowy tusz (skończył mi się i kupiłem zestaw do napełniania). Problem
mam teraz taki, że sterownik dalej pokazuje że tuszu nie ma...
Oczywiście nie ma skąd wiedzieć, że ja tuszu dolałem więc czy ktoś zna
jakieś sposoby, żeby ten licznik mu znowu ustawić na full (żeby myslał,
że wkład jest pełny) ???
Po prostu teraz nie wiem kiedy tusz znowu mi się zacznie kończyć, no i
pokazuje okienko, że tuszu nie ma...

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >