Re: NIS 2004 pl + brak uprawnien

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 15:57:06 MET

"dymek" <adym_at_tenbit.pl> wrote in message
> [...]
prosze

> Wyglada tak jakbys nieswiadomie podczas instalacji zabezpieczyl
program
> haslem.

Nie posadzaj mnie o takie lamerstwo... Podczas instalacji nie prosil o
haslo. Jest to piracke kopia sciagnieta z netu. Podczas instalacji nie
prosi o klucz ani aktywacje, moze to byc spowodowane rowniez tym, ze np.
jest cos uwalone w instalce? Aha data expired wyznaczona jest na za rok.
Ale tak jak mowie, nie prosil mnie ani o haslo, ani o numer, ani o klucz
:(

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski