Re: wlan

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 15:22:24 MET

Użytkownik "Piotr Nitecki" <prnit_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak myslicie czy WLAN jest troche niebezpieczny..tzn czy acces point moze
> dzialac caly czas np. z pokoju dziecka...czy czestotliwosc 2,4Ghz na
ktorej
> pracuje to urzadzenie jest calkowicie bezpieczne dla zdrowia..

Witam. IMO wszystkie fale EM mogą szkodzić. Nawet bardziej obawiałbym się
niskiego acz stałego natężenia niż dużego - chwilowo. Co prawda sieć
elektryczna jest wszędzie i nie padamy jak muchy, ale ten zakres
częstotliwości mamy okazję obserwować od wielu lat. A zastosowania wysokich
częstotliwośći są młodsze, więc jeżeli chodzi o dziecko... Odpuściłbym.
Opinia kolego pracującego dla jednej z sieci GSM
"Nie wierz im, że to nie szkodzi. 15 minut przy pracującym BTSie i zapominam
jak się nazywam" :-)

W sumie: nie mam żadnej fachowej wiedzy, osobiście u siebie bym postawił,
ale w pokoju dziecka bym nie postawił. Chyba że dziecko ma > 20 lat i się
już nie rozwija (fizycznie ;-))

WL