Re: Czy ktoś ma dośw. w czyszczeniu skanerów

Autor: EM (edim123_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 15:27:54 MET

> Czy rozbierałeś i czyściłeś układ optyczny znajdujący się na wózku?
> Bo w moim przypadku luster nie da się wyczyścić, bez ich wyjęcia.
Witam
Ja czyściłem swój skaner kiedyś.
Niestety łatwo to się tylko czyści szybę. Co do luster to wyczyściłem
wacikiem tylko pierwsze lutro i zauważyłem znaczną poprawę. Niestety tych
luster jest kilka i raczej trudno się zabrać za dokładne wyczyszczenie.
Nie wiem czy wyjmowanie luster jest dobrym pomysłem.
Pozdrawiam
EM