Re: Opinie o monitorach LCD MAG?

Autor: marek jedlinski (cicho_at_polbox.com)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 15:04:46 MET

On Sun, 1 Feb 2004 19:46:24 +0100, "Jarocki" <jaro735_at_NO.SPAM.op.pl>
wrote:

> [...]

Autopoprawka - ten model ma złącze DVI.

>Podobno Magi są niezłe. Chociaż ja o nich wiem niewiele :)
>
>Za te same pieniadze jest też Miro
>i tańsze, ale i gorsze Samsungi, LG, Neovo, Hansole, Gatewaye (najtańszy za
>2700)

Dzięki!

>Polecam Tomshardware.pl i mva.pl

Tam już byłem, ale są tylko parametry. Parametry ten monitor ma dobre, więc
jestem ciekaw, czy ktos ma/miał ten monitor i zna go w praktyce.
Zastanawiam się, na czym przyoszczędzili. I chyba wiem - ten modem ma
matrycę TFT. Ogromna większość 19" ma matrycę PVA.

.marek

--
No ads, no nags freeware: http://www.tranglos.com
(KeyNote, PhoneDeck, KookieJar, Oubliette)