Re: PYTANIE DO UZYTKOWNIKOW BELINEA 101751

Autor: Wredniak (eidar_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 10:32:40 MET

Użytkownik "robert_jarzmik_ciacho__at_autocom.pl" <robert_jarzmik_at_autocom.pl>
napisał w wiadomości news:bvjfc3$r67$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Od piatku jestem posiadaczem monitora belinea 101751.Gry i filmy bez
> zarzutu(to wlasnie sprawdzalem przy zakupie) natomiast przy ogladaniu
stron
> www wystepuje efekt zostawiana sladu przez literki.Czy ten monitor tak po
> prostu ma , czy tez cos jest nie tak z moim egzemplarzem.Posiadam karte
> graficzna geforce fx 5200.

mam akurat 1017501 .. podobny efekt zobaczylem kiedy na czarnym tle
umiescilem bialy element i szybko przemieszczalem .. widac bylo wyrazne
zmiany kolorow
wydaje mi sie ze czasy odświeżania sa podawane przy zmianie odcieni a nie
zapalenia calego pixela ..

wiec zmiana szarego 90 na szary 100 jest szybka .. natomiast skok z 0 na 100
moze mu zajmowac wiecej

choc z drugiej strony slyszalem ze wlasnie zapalenie jest szybkie ..

nie wiem

wredniak