Re: [Ankieta] Drukarki...

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 10:26:32 MET

Miałem styczność z drukarkami:
HP 600 - okres styczności przeszło 8 lat - działa jeszcze bez problemu,
trzeba tylko często czyścić itp.;
HP 660C - u znajomej (ma ją 4 lata), ciągłe problemy, głośniejsza niż moja
stara 600-tka;
HP 930C - u kumpla, psuje się po roku, nie wykrywa pojemników i inne dziwne
rzeczy itp... prócz tego super.
LExmark z35 - cichutka, leciutka, jak na taki tani sprzęt dość szybka, b.
małe tusze =>testowałem przez 2 tygodnie; nie było problemów z podajnikiem;
Lexmark X5150 AIO - w zasadzie z55se siedzi w tym - dość cicha, bardzo
szybka, extra zdjęcia, trochę kiepski druk w econofast, ale da się
wytrzymać=>druk w normal jest super; dość duże tusze, bez problemowy
podajnik;
pozdrawiam,
<WojtaS>