Co to może być - Długie

Autor: Tomaszek (tomaszek_k_at_op.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 08:47:14 MET

Dwa dni temu zostawiłem komputer na jakiś czas, po powrocie nie mogłem go
dobudzić ani klawiatura ani mysz, nie dziłał rerset Ctrl+Alt+Del. Po
zresetowaniu przyciskim odrazu się zatrzymał bez żadnych testów rozkręciły
się tylko napędy i wentylatory. Pomogło całkowite wyłączenie napięcia i
ponowne włączenie ale po kilku minutach znowu się powiesił, mam win 98SE i
win 2003 na obu jest to samo, płyta Abit BF 6. Wyłączenie wszelkich opcji (w
biosie i systemie) dot. zarządzania energią nic nie zmieniło nadal po kilku
minutach (ten czas bywa różny) się wykłada i daje się załączyć tylko czasami
także wywalenie wszystkich kart i dysków nic nie zmieniło.
Udaje mi się stabilnie i dowolnie długo grać w gierkę na pełnym ekranie gdy
zawsze coś się rusza i dysk pracuje. Mam tuner TV, przy oglądaniu po kilku
minutach obraz się zatrzymuje ale dźwięk idzie dalej, komputer oczywiście
nie reaguje już wtedy na mysz i klawiature ani samostartującą płytę z jakimś
programem.
Właśnie testuję na biurowym kompie swoją grafikę i wygląda na to , że jest
dobra.
Co to w takim układzie może być, zastanawiam się na zasilaczem albo płytą,
proszę o pomoc co i jak jeszcze mógłbym sprawdzić aby znaleźć usterkę.