Re: Osiągnięcia w o/c starszych komputerków :)

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 07:25:52 MET

Użytkownik "Tomasz Potega" <shadow_at_manta.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> wbrew pozorom i takie byly.

> sam widzialem takiego, ktory po roku juz tylko 428, obecnie 375.

To może gdzieś cieknie :-)
Procesory same z siebie nie zmieniają FSB.
Krzem się też nie starzeje, bo procesor ten nie nagrzewa się
powyżej 35 stopni po podkręceniu.
Oczywiście wymagana jest odpowiednia higiena radiatora,
który po roku pokrywa się grubą warstwą kurzu,
a wiatraki (szczególnie te tanie) przestają się kręcić....

"Ta higiena" dotyczy zresztą wszystkich układów chłodzenia,
i powinna być wykonywana przynajmniej raz w roku.

ax
PS Jak ktoś pali przy PC, to częściej :-)