Re: plyta dla athlona xp 2200 - ktora?

Autor: Krzych P. (kpatyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 01:17:58 MET

Użytkownik "wcale_nie" <muerte_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> ktora plyte glowna pod athlonka xp 2000 lub 2200
>

> Zapytuje bo juz mi sie w glowie kreci od nadmiaru informacji - jak zwykle
> przy zkupach.
>
> W gre wchodzi abit asus lub msi - chyba ze ktos z wlasnego doswiadczenia
> poleci cos stabilnego i bezawaryjnego.
>
> Ktory konkretnie model panowie polecicie ?
> Ach no i cena nie wiecej niz 400 PLN ;(
> Co Wy macie pod balchami?

 Ja tam mam od miesiaca Epox na KT600 za 280zl i dziala jak zloto.
Ponadto plytka ta ma S-ATA + Raid, LAN, dzwiek 6 kanalów, 8x USB (4 na
plycie) , a podkrecanie pod nia to bajecznie prosta zabawa. Wogole plytka
jest bdb jak dla mnie.
Nie chcialem plytki na nforce2 poniewaz wydaje mi sie zbytnio
przereklamowana, a wydajnosciowo jest tylko troszke lepsza.

pozrawiam
krzych